fredag 18 november 2011

:P

Tack vare G+ hitta jag min gammla blogg så hade man lite nytta av G+ ändån . Ja har idag varit och hämtat mina matte böcker ja jag ska plugga upp mitt favo ämne eftersom juridik ger mig ångest är det inte så lyckat att återvända till juridik programmet har vi nu gemensamt kommit fram till så nu blir det fysiker eller systemvetar programmet nåt ska man ju bli när ma blir stor .

Ja hur som helst kom böckerna matte B ser ju ut som matte A inga konstigheter bara fortsättnings matte drygt och tråkigt och kan driva en till vansine det gör det också. Matte C D är ju som det är här krävs miniräknare saht och gjort beställde en sådan också hämta ut den samtidigt .

vad den kosta behöver vi inte prata om jaja om ni ska va så påstridiga så kosta den 1300kr och frakt på det väl värde sina pengar har levande miniräknare förklarat för mig .

nu är det bara så att innan jag kan börja räkna matte c D måste jag nog gå en snabb kurs på hur miniräknaren funkar , man får en 100 sidor tjock manual med,i den står vad man behöver vet på svenska fast ändå så man inte förstår . Här är onda krafter i görningen det är säkert det onda krafter i andra främmande länder har påtat ihop denna manual för att sätta käppar i hjulen för mig. Det kommer nog ta längre tid att lära mig hur miniräknar fan funkar än det tar att räkna ut matten i huvet så att säga .





Nu ska jag ta reda på om det händer nått ikväll eller jag måste sitta och bråka med miniräknaren .

Cheers Big EARS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar